Indywidualne studia międzydziedzinowe prowadzone przez Kolegium Międzyobszarowych Indywidulanych Studiów Humanistycznych i Społecznych, stacjonarne
W mocy od: 15 kwietnia 2019
Zasady kwalifikacji
Zasady kwalifikacji
Rekrutacja na studia w trybie przeniesienia z innej szkoły wyższej dotyczy tylko kandydatów ze studiów prowadzonych w trybie MISH lub MISMaP.
Kandydaci, którzy chcą podjąć studia w Kolegium MISH w trybie przeniesienia muszą spełnić następujące warunki:
- uzyskać średnią ocen nie niższą niż 4,75 z ostatniego roku studiów (średnia ocen musi być wyliczona przez tok studiów macierzystej jednostki);
- uzyskać opinię dyrektora macierzystej jednostki MISH lub MISMaP dotyczącą przeniesienia;
- uzyskać zaświadczenie o tym, że student wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w jego jednostce macierzystej (nie zalega z zaliczeniami i płatnościami).
Podania o przeniesienie wraz z wyżej wymienionymi załącznikami należy składać w Sekretariacie Kolegium MISH UW do dnia 15 września 2019 r.1
Jeśli liczba studentów ubiegających się o przeniesienie do Kolegium MISH UW przekroczy wyznaczony limit, ułożona zostanie lista rankingowa studentów, na której kolejność wyznaczać będzie wysokość średniej z ostatniego roku studiów.
Terminy
Ogłoszenie wyników: 20 września 2019 r.
Przyjmowanie dokumentów:
- I termin: 23-24 września 2019 r., godz. 10:00-14:00
- II termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w pierwszym terminie): 25-26 września 2019 r., godz. 12:00-15:00
- III termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w drugim terminie): 27, 30 września 2019 r., godz. 12:00-15:00
Opłaty
Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)
Wymagane dokumenty
Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia
Dodatkowe informacje
Koordynator ds. rekrutacji w trybie przeniesienia z innej uczelni: Agnieszka Sobótka 22-55-20-180 rekrutacja@mish.uw.edu.pl
Znajdź nas na mapie: Kolegium Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Społecznych
1 Ponieważ rejestracja w trybie przeniesienia prowadzona jest elektronicznie, chodzi o załączenie skanów ww. dokumentów na indywidualnym koncie rejestracjnym na stronie Intenetowej Rejestracji Kandydatów. Daty podane w części "Terminy" dotyczą składania dokumentów drukowanych przez osoby zakwalifikowane na studia.