Stosunki międzynarodowe, stacjonarne, pierwszego stopnia
W mocy od: 10 kwietnia 2019
Zasady kwalifikacji
Zasady kwalifikacji
Przeniesienia dokonywane są po zaliczeniu pierwszego roku studiów.
Przeniesienia odbywają się jedynie w ramach tego samego kierunku i poziomu kształcenia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może podjąć inną decyzję. Przeniesienia dokonywane są przed rozpoczęciem roku akademickiego. Wniosek w sprawie przeniesienia kandydat składa nie później niż miesiąc przed rozpoczęciem roku akademickiego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może uwzględnić wnioski złożone po tym terminie.
Kandydat zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:
- umotywowany wniosek o przeniesienie z dokładnym adresem do korespondencji;
- zaświadczenie z dziekanatu macierzystej jednostki zawierające następujące informacje:
a) potwierdzenie posiadania przez kandydata praw studenckich,
b) liczba zaliczonych etapów (semestrów) studiów ze wskazaniem ich kierunku,
c) średnia wszystkich ocen uzyskanych w trakcie dotychczasowego toku studiów,
d) poziom i forma odbywanych studiów; - wykaz przedmiotów zaliczonych (nazwa przedmiotu, liczba godzin, oceny, punkty ECTS) potwierdzony przez macierzystą jednostkę z adnotacją o stosowanej w uczelni skali ocen;
- podpisane przez dziekana (dyrektora) macierzystej jednostki zaświadczenie, że student wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w jego macierzystej jednostce (nie zalega z żadnymi zaliczeniami i płatnościami);
- dokumenty poświadczające szczególną sytuację życiową kandydata, jeżeli stanowi ona uzasadnienie wniosku o przeniesienie.
Złożenie niekompletnej dokumentacji skutkuje decyzją negatywną.
Decyzję o przeniesieniu w ramach określonego limitu miejsc podejmuje dziekan na podstawie złożonych dokumentów oraz biorąc pod uwagę:
- kryteria formalne określone w regulaminie studiów i w wydziałowych zasadach studiowania,
- średnią ocen kandydata z dotychczasowego toku studiów,
- różnice programowe wynikające z odmienności planów studiów,
- sytuację życiową kandydata.
Podjęcie studiów w trybie przeniesienia jest uzależnione od zaliczenia różnic programowych wynikających z odmienności planów studiów. Liczba tych różnic nie może przekroczyć w skali roku 6 egzaminów, zaliczeń na ocenę i zaliczeń. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może wyrazić zgodę na większą liczbę różnic programowych.
Terminy
Ogłoszenie wyników: 20 września 2019 r.
Przyjmowanie dokumentów:
- I termin: 23-24 września 2019 r., godz. 12:00-14:00
- II termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w pierwszym terminie): 25-26 września 2019 r., godz. 12:00-14:00
- III termin (w przypadku niewypełnienia limitu miejsc w drugim terminie): 27, 30 września 2019 r., godz. 12:00-14:00
Opłaty
Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)
Wymagane dokumenty
Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia
Dodatkowe informacje
Koordynator ds. rekrutacji w trybie przeniesienia z innej uczelni: mgr Elżbieta Tomaszewska 22-55-22-979 e.tomaszewska@uw.edu.pl
Znajdź nas na mapie: Instytut Stosunków Międzynarodowych