Code | SP-PS-CSR |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Psychology |
Field of studies | Psychology |
Form of studies | Part-time |
Level of education | Postgraduate (post diploma) |
Language(s) of instruction | Polish |
Admission limit | 20 |
Duration | 2 semesters |
Recruitment committee address | ul. Stawki 5/7, 00-183 Warszawa, pokój 4 tel. 22 55 49 708 csr@psych.uw.edu.pl |
Office opening hours | Od poniedziałku do piątku 10:00-16:00, sobota 9:00-15:30, W czasie wakacyjnym w weekendy nieczynne |
WWW address | http://www.podyplomowe.psychologia.pl |
Required document | |
Ask a question |
- Phase 1 (01.06.2019 00:01 – 07.10.2019 23:59)
Studia podyplomowe w nowatorski sposób przedstawiają spojrzenie na CSR od strony konsumenta. Konsument może być mniej lub bardziej odpowiedzialny poprzez to co kupuje, ile i od jakich firm oraz jak zachowuje się w codziennym życiu. Celem studiów jest zrozumienie podstawowych procesów psychologicznych leżących u podłoża zachowań konsumenckich, zrozumienie mechanizmów psychologicznych warunkujących różne reakcje wobec CSR-u, zdobycie wiedzy na temat roli badań marketingowych (perspektywa konsumenta) w planowaniu działań CSR i umiejętności w zakresie planowania kampanii CSR (strategia, komunikacja, proces). Ważnym elementem studiów będzie pokazanie, że CSR jest nie tylko jednym z narzędzi marketingowych firmy, ale jest elementem etyki biznesu powiązanym z jej wartościami.
Kandydaci
Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie).
Opis Studiów
Program studiów
Program studiów: Psychologia ogólna, Umiejętności psychologiczne, Psychologia konsumenta, Wprowadzenie do CSR, Etyka biznesu, Psychologiczne uwarunkowania reakcji na CSR, Narzędzia CSR, Badania marketingowe, Nowy konsument, Komunikacja reklamowa w CSR, Produkcja społecznych kampanii reklamowych, Przygotowywanie raportów i sprawozdań z działań CSR, Spotkania z praktykami, Seminarium dyplomowe
Wykładowcy
Wśród wykładowców są: prof. UW dr hab. Dominika Maison, dr Katarzyna Sekścińska, mgr Aleksandra Furman, mgr Małgorzata Greszta, mgr inż. Artur Nowak-Gocławski, mgr Mirella Panek-Owsiańska, mgr Paweł Prochenko, mgr Malina Wieczorek, mgr Małgorzata Zdzienicka.
Tryb studiów i częstotliwość zjazdów
Zaoczny, zjazdy co 2 tygodnie
Zaliczenia
Aktywny udział w zajęciach, prace wykonywane podczas zajęć, test, prace zaliczeniowe, praca dyplomowa
Absolwenci
Absolwent studiów ma zaawansowaną wiedzę z zakresu badań marketingowych i CSR, narzędzi CSR, przygotowywania i realizacji kampanii społecznych i CSR. Potrafi zaplanować skuteczną kampanię CSR lub społeczną na rzecz interesu publicznego. Absolwent jest przygotowany do podjęcia pracy w charakterze wysoko wykwalifikowanego specjalisty w zakresie CSR.
Rekrutacja
Wymagane dokumenty
Wypełnione zgłoszenie w systemie IRK, odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Opis rekrutacji
Kandydaci rejestrują się przez system IRK. Na podstawie tych dokumentów zostaje podjęta decyzja o przyjęciu/nieprzyjęciu kandydata na studia. W razie wątpliwości kierownik zaprosi wybranych kandydatów na rozmowę wstępną.
Rejestracja w systemie IRK od 1 czerwca 2017 r.
Czesne
7 900 PLN – opłata jednorazowa
Raty:
2 x 4 050 PLN = 8 100 PLN
4 x 2 075 PLN = 8 300 PLN